Клиентите възползвали се от услугата преглед имат право да откажат дадена стока още в офисите на Еконт или на куриера. Разходите по връщане са за сметка на клиента.
Замяна
В случай, че поръчаната от вас стока не отговаря на очакванията ви, може да я замените с друг продукт в срок до 14 дни от получаването. Върнатата стока трябва да е с етикети и опаковка, в добър търговски вид, да не е носена, прана, гладена, скъсана, да е чиста и без странични миризми. В случай на замяна или връщане, клиентът заплаща куриерската услуга към ZOBU.BG. Клиентът има право да замени закупена стока с избран продукт/и от онлайн магазина. Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, първоначално платената сума ще бъде приспадната. Трябва да ни изпратите, кои продукти искате да върнети и с кои да бъдат заменени, на имейл office@zobu.bg..
Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена!
Връщане на продукт
Клиентите на онлайн магазин ZOBU.BG могат в 14-дневен срок от датата на получаване да върнат закупена стока. Върнатата стока трябва да е с етикети и опаковка, в добър търговски вид, да не е носена, прана, гладена, скъсана, да е чиста и без странични миризми. Стойността на върнатата стока се възстановява по банков път. За повече информация може да ни пишете на имейл
Рекламация
Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на стоката, изпратена грешна стока, различна от поръчаната. Рекламации за повредена по време на транспорта стока се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация в присъствието на куриера.
-Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.
-Връщането на пратки към нас може да направите с куриерска фирма Еконт.
-След приемане на върната стока ще върнем дължимите суми в срок от 14 дни.
-Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка.
-Всички транспортни разходи при замяна, връщане или рекламация са за сметка на клиента.